NIESJE  WOLTERS  VAN  BEMMEL
De tafels in de Brabanthallen zijn 2 meter lengte 70 cm diep en 75 cm. hoog.
Je hond meenemen naar een druk evenement, hoe fijn is dat voor je viervoeter?
Te vaak hebben we als baasje een leuke dag, maar is het voor de hond minder leuk dan wij beseffen. Een evenement barst van de geluiden, geuren, en mensen met aai- en grijpgrage handen, voor een hond kan een evenement een regelrechte hel zijn, veel honden vertonen stress of zelfs uitputtingsverschijnselen. Wij als organisatie én hondenliefhebbers adviseren: Laat je hond gewoon lekker thuis en doe 'm dit niet aan. 
Niesje Wolters van Bemmel V.O.F. kan in geen enkel opzicht aansprakelijk worden gesteld voor (letsel)schade en/of diefstal van meegebrachte handel of van eigendommen van de deelnemer / deelneemster, zowel tijdens de beurs als tijdens het gehele verblijf aldaar. Wij adviseren onze deelnemers vooraf een exposanten/beursverzekering af te sluiten voor uw goederen en/of standhuur bijvoorbeeld bij deze verzekeraar:
  https://evenementen.klap.com/exposantenverzekering-beursverzekering.php
Hierbij een link naar een parkeerterrein voor campers, ca. 15 minuten rijden vanaf de Brabanthallen      https://www.dierenbos.nl/kamperen
DEELNEMERSINFORMATIE

ATTENTIE: Vanaf 1 september 2023 staat de deelnemerslijst met plattegrond en standnummers op deze pagina.
Locatie en route 
THE BIG EVENT vindt vooralsnog plaats in de vernieuwde HAL 3 van de Brabanthallen, laden en lossen voor deelnemers poppen en berenbeurs: Volg de aanwijzingen/borden (zie ook onderaan deze pagina een routekaartje. Zorg zelf, indien nodig, voor een transportkarretje je kan de hal niet met de auto inrijden maar je kan wel dichtbij parkeren (afhankelijk van het tijdstip dat je aankomt).
Adres Brabanthallen: Diezekade 2, 5222 AK ‘s-Hertogenbosch Nederland. De plattegrond, deelnemerslijst en standnummers staan vanaf 1 september 2023 op deze website via deze link
U vindt op uw tafel een enveloppe met uw naam met badges. De badges moeten als eerste goed zichtbaar worden opgespeld voordat u uw stand gaat inrichten, onze bewakers controleren u op uw badge bij het heen en weer lopen tijdens de opbouwdag en de beursdag.
Opbouwtijden:
Vrijdag:vanaf 12.00 uur tot 17.00 uur
Zaterdag: vanaf 07.00  uur tot 09.15 uur. Uw stand moet gereed en bemand zijn om 9.30 uur. De roldeuren voor het inbrengen van uw goederen gaat om 9.15 definitief dicht! De beurs is voor bezoekers geopend op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Organisatie Niesje Wolters van Bemmel betaalt voor de deelnemers de pakeergelden zowel tijdens de opbouwdag als de beursdag, U hoeft dus géén parkeerkaart te kopen bij de automaat.

Om te voorkomen dat teveel mensen bij één stand staan, hebben wij een maximum aantal personen en badges per stand:
2 / 3 en 4 strekkende meter = 2 badges, d.w.z. 2 personen achter de stand.
5/6 strekkende meter = 3 tot 4 badges, d.w.z. maximaal 4 personen achter de stand.
7/8 strekkende meter = 4/5 badges, d.w.z. 4/5 personen achter de stand.
9/10 strekkende meter en meer = 5 badges, d.w.z. 5 personen achter de stand.
De badges zijn niet voor familie of kennissen die als bezoekers komen!!

WAT BETEKENT EEN RIJSTAND, WANDSTAND, KOPSTAND OF VLOEROPPERVLAK?
Een rijstand staat in een carré opstelling u heeft collega's naast en achter u, een wandstand spreekt voor zich. Tafels aan de wand en in een rijstand hebben een zit/sta-ruimte van heeft 1,30  meter achter de tafel. De tafels in de Brabanthallen zijn 2 meter lengte 70 cm diep en 75 cm. hoog. Iedere stand heeft links en rechts een uitgang die overigens gedeeld moet worden met andere collega's om in en uit te lopen, daar mogen geen dozen of andere obstakels (stoel) worden geplaatst dit ook i.v.m. brandweervoorschriften. Een kopstand is altijd 4 meter en heeft 2 meter ruimte achter de stand en staat aan het begin (de kop) of einde van een carré. Vloeroppervlak is 1 vierkante meter naast de tafel om bijvoorbeeld een kledingrek te plaatsen en heeft dezelfde meterprijs.

STROOMAANSLUITING
De hallen zijn goed verlicht! Een stroomaansluiting is geen optie, de kosten voor het leveren van elektriciteitsaansluitingen zijn veel te hoog voor 1 dag.. Kijk ook voor onze tip om te werken met een accu!

STOELEN
Iedere stand krijgt 2 klapstoelen gratis ter beschikking. Heeft u meer stoelen nodig informeer ons op zijn laatst 4 weken voor de beurs.

Dringend verzoek geen bezoekende vrienden, vriendinnen of familie achter uw stand te laten plaatsnemen! Ga dan even naar horeca met uw bezoek. Het is wel gezellig voor u, maar u bezorgt overlast daardoor bij uw collega-standhouders die naast of achter u staan. Gratis WIFI is aanwezig in de ruimte van het horecaplein.

STANDBOUW:
Het is verplicht om uw tafel(s) aan de voor én achterkant te voorzien van tafelkleden die tot ca.10 boven de grond  reiken!! Dit ter voorkoming dat de bezoekers uw dozen/verpakkingsmateriaal etc. kunnen zien, het staat erg slordig en dat is niet de bedoeling. Als organisatie willen wij  de beurs een nette uitstraling geven en uiteindelijk zal ú dat merken in uw verkoop!  De achterkant van de tafel hoeft niet bedekt te worden als je een wandplaats hebt.

Uitbouwen?
Respecteer uw collega naast u met de inrichting van uw stand!
Het plaatsen van zelf meegebrachte tafels c.q tafelbladen om uw stand te verdiepen is toegestaan, mits u een wandplaats heeft of, indien dat niet het geval is, in goed overleg met uw collega standhouders zodat die daar geen hinder van ondervinden! Het mag in géén geval tot discussie of misverstanden leiden. Het uitbreiden van uw stand mag sowieso niet in de richting van het gangpad of in de lengte (belemmering uitgangen), houdt er wel rekening mee dat u na het ‘verdiepen’ van uw stand uw eigen loopruimte achter de stand kwijt bent en u geen gebruik mag maken van de loop/sta ruimte van de collega’s om u heen, een stoeltje neerzetten in het gangpad is vanzelfsprekend niet toegestaan. Zodra over bovenstaande  klachten komen dient u, zonder enige vorm van discussie, uw stand in de oorspronkelijke staat terug te brengen, houdt daar rekening mee vóór dat U gaat inrichten! Brandweer voorschrift: Uw verkoopruimte beperkt zich tot de ruimte waar uw tafel op staat. Gangpaden, (nood) uitgangen en brandhaspels moeten vrij blijven van goederen en/of andere obstakels m.a.w. u mag geen goederen op de vloer naast en/of voor uw tafel plaatsen!

ROKEN : Het is verboden te roken in het gehele complex van de Brabanthallen.

BELANGRIJK:
Men mag pas na sluiting van de beurs, dus vanaf zondag 17.00 uur beginnen met het opruimen van de stands. Het is niet toegestaan om uw stand voor 17.00 uur te verlaten uit te ruimen of af te breken, met goederen karretjes te gaan rijden, met dozen te gaan sjouwen etc. Als organisatie zullen wij daar streng op toezien, het naleven van dit verbod is ten eerste uit respect voor uw collega deelnemers de organisatie van de beurs en de bezoekers, die recht hebben om álles te zien tot aan de officiële sluitingstijd, bovendien zal naleving van deze regel de sfeer en de kwaliteit van de beurs ten goede komen.
Bij het niet opvolgen van deze voorwaarde voor deelname, wordt de desbetreffende 'vroegopruimer' definitief uitgesloten voor deelname aan toekomstige beurzen. De losdeuren gaan ná afloop van de beurs om 16.15 uur open.
VERBODEN: Het is verboden leeg verpakkingsmateriaal (dozen etc.) en uiteraard etensresten achter te laten in of bij Brabanthallen, deze moet u mee naar huis nemen! Dus niets achterlaten in of bij Brabanthallen. Degene die zich niet aan de regels houden, krijgen de kosten aan doorberekend! (gelieve ook niet op een tafel zetten van een collega).

DIEFSTAL: Let tijdens de beurs, maar ook tijdens de op/afbouwtijden goed op uw stand! Laat uw tafel, uw handtas, kassa e.d. nooit onbewaakt achter en draag uw geld op uw lichaam (heuptasje of iets dergelijks).
Dek na afloop van de opbouwdag uw tafel af met bijv. een laken en bevestig die met veiligheidsspelden vast aan het onderkleed. Brabanthallen en Niesje Wolters van Bemmel v.o.f. kan in geen enkel opzicht aansprakelijk worden gesteld voor (letsel)schade en/of diefstal van meegebrachte handel of van eigendommen van de deelnemer / deelneemster, zowel tijdens de beurs als tijdens het gehele verblijf aldaar. (Vergeet niet de Algemene Voorwaarden voor Deelnemers goed door te lezen!)

GELD PINNEN Er is géén pinautomaat/kassa aanwezig in de Brabanthallen! Verhoog uw omzet om pinnen bij uw stand mogelijk te maken via bijvoorbeeld met het contactloos super eenvoudige populaire SumUp: https://sumup.nl/pinnen/  voor een paar tientjes te koop bij Coolblue, Bol.com en Mediamarkt. Een potentiële klant naar buiten sturen om een pinautomaat te zoeken is een verloren klant! (de dichtsbij zijnde pinautomaat is bij het Station Den Bosch en dat is een wandeling van 15 minuten).
Optie 2: Een Tikkie / betaalverzoek
Wat is een Tikkie? Tikkie is een gratis app waarmee gebruikers gemakkelijk geld terugvragen bij anderen. Bijvoorbeeld na een etentje met een groep of een uitstapje waarbij iemand (alle) kosten vooruit heeft betaald. Via de app maakt die persoon een betaalverzoek, ook wel een Tikkie genoemd, voor het juiste bedrag. Dit verzoek wordt vervolgens via WhatsApp of sms verstuurd naar de mensen die nog moeten betalen. Vooral jongeren zeggen na het afrekenen vaak tegen elkaar: 'Ik stuur je een Tikkie'. In andere woorden: 'Ik stuur je een betaalverzoek'.
De mensen die moeten betalen hebben de app zelf niet nodig. Zij tikken op de link die ze binnen krijgen en betalen met iDEAL via hun eigen bank. Tikkie is verbonden met het rekeningnummer van degene die het betaalverzoek verstuurt. Zo wordt geld gemakkelijk en snel overgemaakt.

Plaats een vertaal app op je mobiele telefoontje! Zoals de meesten onder jullie inmiddels weten komen de bezoekers uit alle delen van de wereld, af en toe is het lastig als je niet kan communiceren met De oplossing is eenvoudig: Plaats de vertaal app van Google op je mobiel, wij hebben het al getest en het werkt nagenoeg perfect en heel snel.

HET IS NIET TOEGESTAAN FLYERS VOOR DERDEN UIT TE DELEN OF MEE TE GEVEN AAN ONZE BEZOEKERS. Wij hebben met een aantal beursorganisaties een samenwerkingsverband betreffende het verdelen van flyers. Vraag éérst aan Suzan en/of Paul, of de beursorganisatie waar u flyers voor wilt gaan verspreiden een samenwerkingsverband met ons heeft!

Laat geen kans onbenut en laat je doelgroep weten dat je als deelnemer op deze beurs aanwezig bent via e-mail, je website en social media!

Wellicht een hoop 'regels' maar bovenstaande zorgt voor een prettige sfeer én een prachtige beurs!  We maken er met z’n allen vast weer een mooi evenement van, zoals u al 45 jaar lang van ons gewend bent! Wij wensen U een gezellige en succesvolle beurs toe!
Onderstaand de route voor parkeren en het lossen en inladen van goederen voor deelnemers!









Taxi’s Den Bosch:
Taxi Centrale Den Bosch 073 333 3333
Taxi Den Bosch 24 uur Airport 06 22593180
Taxi Service Den Bosch 073 611 2323
Taxi Den Bosch (Airport) 073 6446019
Één van's werelds grootste poppen en teddyberenbeurzen met poppenhuisminiaturen
THE BIG EVENT
Zaterdag 09 september 2023
BRABANTHALLEN 's-Hertogenbosch Nederland